اشتہارآن فروغ

CPM - یہ کیا ہے؟ تشہیر میں سی پی ایم کا استعمال کیسے کریں؟

نیٹ ورک پر میڈیا اور متعلقہ اشتھار بازی کی مہم کو منظم کرنے کی طرف سے، کسی بھی مشتہر اس کے اندازے کے مطابق بجٹ کا حساب لگاتا ہے. کس طرح کے فنڈز اس کے نفاذ کے لئے مختص، پیسہ خرچ کیا جاتا ہے کہ آیا اور مقصد کے طور پر وہ استعمال کیا جاتا ہے جس کے ساتھ تاثیر کسٹمر اشتہاری مہم کو اسے دیکھنے کے لئے اہم ہے. کی کارکردگی کے حساب جن میں سے ایک CPM کی انڈیکس ہے کئی اشارے پر مبنی میڈیا کی منصوبہ بندی میں مصنوعات کی تشہیر. ذیل میں باہر تلاش - کیا اس کو استعمال کرنے کا طریقہ یہ اعداد و شمار ہے.

CPM - یہ ضروری کیوں ہے

یہ گزشتہ صدی کے بعد سے جانا جاتا ہے CPM اشتھارات کیا ہوتے ہیں. ماڈیول میڈیا میں جگہ لے لی ہے کہ تمام اشتھاراتی مہمات میں استعمال کیا. پبلشنگ، ٹیلی ویژن اور ریڈیو اسٹیشنوں کو اب بھی اشتہارات کی قیمت کا حساب کرنے کے لئے یہ اعداد و شمار کا استعمال کرتے ہیں. یہ ڈسپلے اشتہارات کی قیمت کے لئے آتا ہے جب ایک واحد منزل مقصود نہیں ہے، اور ممکن خریداروں کے ہزاروں CPM صورت میں استعمال کیا جاتا ہے. ایک ہی وقت میں، اور گردش میں اس اصطلاح کو پیش کیا گیا. ایڈورٹائزنگ پلیٹ فارمز کے مالکان کو صرف ان کی گردش اور موضوعاتی توجہ کے ساتھ کام کر سکتے ہیں تاکہ CPM کی شرح کا تعین کیا گیا تھا، اشتہارات، اکاؤنٹ میں لینے کے اس قدر پیداواری تھا.

کی تعریف CPM

CPM کی ایک سادہ تعریف - لاگت فی ہزار ہے. رومن ہندسی، جس کا مطلب 1000. اس طرح، CPM کیا ہے کے سوال، آپ کہ یہ فی ہزار اشتھاراتی نقوش قیمت ہے کہہ سکتے ہیں - ماڈیول انگریزی الفاظ قیمت فی ہزار ایم، جہاں کے نام سے آتا ہے. زیادہ وقت وہاں اخبارات اور رسائل کے صفحات پر اشتہارات ہے، زیادہ کثرت سے یہ ریڈیو پر کھیلا جاتا ہے یا پڑھا ٹی وی چینل پر - یہ عنصر کی زیادہ سے زیادہ شرح.

CPM ایڈورٹائزنگ آن لائن مہم کا حساب لگا

انٹرنیٹ پر، کردار اشتھار کی عام طور پر بینرز کھیلنے - صارفین کے ساتھ بہت مقبول ہیں، اور جس جس ان پریشان کن پوپ اپس، اشتہارات پلیٹ فارم کے مالک کے لئے پیسے لے آئے. زیادہ مقبول سائٹ ہے، یہ ویب پیج کو دیکھ کر مزید لوگوں کو اس سائٹ پر زیادہ مہنگی ایڈورٹائزنگ کسٹمر لاگت آئے گی.

مشتہرین بینر دیکھا والے صارفین کی سب سے بڑی ممکنہ تعداد میں دلچسپی رکھتے ہیں. لہذا، کیا CPM ہے، یہ ریاضی مندرجہ ذیل کے طور پر دکھایا جا سکتا ہے:

CPM = (اشتہارات کے حکم کی کل قیمت) / (فی دن بینر مناظر کی منصوبہ بندی کی تعداد) * 1000.

اب یہ واضح، CPM ہے - یہ کیا ہے. ایڈورٹائزنگ میں یہ سب سے اہم اشاریوں میں سے ایک ہے. کوئی مشتہر کتنی رقم آپ کو یقینی بنانے کے لئے کہ معلومات کے نیٹ ورک پر ایک ہزار صارفین کے لئے دکھایا گیا ہے اس ویب سائٹ کے مالک کو ادا کرنے کی ضرورت کا حساب کر سکتے ہیں.

ضعف، اس حساب کتاب ایک سادہ مثال سے واضح کیا جا سکتا. ایک کال کرنے کی لاگت کی ویب سائٹ پر بینر ایک پورٹل کا $ 400 فی ہفتہ، اس ویب سائٹ کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے ایک ہفتے میں 10 ہزار کے بارے سائٹ براؤزنگ کہ مثال کے طور پر ہے ،. صارفین. اس طرح، ایک سادہ حساب کتاب کی قدر فراہم کرتا ہے:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ایک ہزار نقوش ایڈورٹائزنگ معلومات کے مطابق.

مشتہرین سمجھنا چاہئے موضوعاتی ویب سائٹ پر بینر کی ایک سادہ مظاہرے زیادہ تر معلوماتی ہے. کوئی ضمانت ہے کہ تمام دس ہزار افراد جنہوں صفحے کا دورہ کیا، بینر پر کلک کریں اس بات کا یقین نہیں ہے. چاہے وزیٹر کے لئے یا نہیں لنک کرنا چاہتے ہیں کریں گے - یہ بینر کی توجہ اور اس پر پوسٹ کیا جاتا ہے کہ معلومات پر انحصار کرتا ہے. ہر سائٹ CPM آپشن کو شمار کرنے کے لئے اپنے تمام ڈیٹا فراہم کرنے کے لئے کی ضرورت ہے. اس سائٹ کے مالک کو منافع بخش ہے، آپ کو سمجھ سکتا ہوں. لیکن تشہیر، اس کے معیار اور آخر صارف کے لئے دلچسپ کسٹمر کے کام میں شامل ہیں.

سپورٹ ماڈیول CTR، حساب کے طریقوں

CTR انڈیکس - دوسرے اشارے پر غور کرنے کے اخراجات کو کم کرنے کے لئے. نام بھی انگریزی زبان سے آتا ہے اور ایک کلک کے ذریعے کی شرح کی طرح مکمل طور پر آواز ہے - CTR کی شرح. CTR بہت سے لوگوں کے بینر پر کلک کیا اور ایک ایسے صفحے ایڈورٹائزنگ گاہک کے پاس جاؤ کہ کس طرح آپ کو ظاہر کرتا ہے. یہ ماڈیول، زیادہ مناسب اور ضروری نظر ایڈورٹائزنگ، کیونکہ زیادہ امکان چنا سائٹ کی درست پر منحصر ہے کہ بینر کے بارے میں معلومات اور کلکس میں دلچسپی وزیٹر. مندرجہ ذیل کے طور پر اس کے اشارے کا حساب لگانے کے طریقہ ہے:

CTR = (بینر پر کلک کیا کہ صارفین کی تعداد) / (بینر دن میں مناظر کی منصوبہ بندی کی تعداد) * 100٪.

مثال کے طور پر، 20 ہزار افراد کے اشتہارات کو دیکھا ہے جو تو اس پر ایک لنک 800 صارفین، پھر CTR 800/20 جاتا ہے 000 * 100 = 4٪، کم حد سے اوپر ہے جس کی پیروی کی ہے.

کو empirically ثابت 3-5٪ کی کم از کم شرح ہے. اس سے کم ہے تو، تو ممکنہ گاہک قیمت فی توقع کی منافع کی حد سے تجاوز کرے گا، اور اشتہارات غیر موثر سمجھا جائے گا.

اشاریہ جات کا استعمال کرتے ہوئے

CPM ایک تنگ ہدف شائقین کا انتخاب کرتے وقت استعمال کیا جا سکتا ہے. مثال کے طور پر، بینر سائٹ کے پلیٹ فارم حکم جب عمر، جنس، رہائش گاہ کی جگہ، تمام رجسٹرڈ زائرین کی دلچسپیوں کے بارے میں مشتھرین کی معلومات فراہم کرتا ہے. اس طرح مطلوبہ بینر صرف ان صارفین کو، پروموشنل مصنوعات کو شمار کیا گیا تھا جس پر ظاہر ہوتا ہے. ایک ہی وقت میں مہم کا بجٹ زیادہ اقتصادی اور زیادہ مؤثر طریقے سے استعمال.

تم کو بھی ذہن میں مستقل ارکان کی سرگرمیوں کو لے جانا چاہئے. زیادہ کثرت سے ایک ہی وزیٹر اسی اشتھاراتی مصنوعات، زیادہ پیسہ مشتھرین کی طرف سے ڈیبٹ ہے دیکھتا ہے، لیکن اس سے گاہک پر گاہک اب کوئی ہو جاتا ہے. لہذا خواندہ حساب کتاب سوچکانکوں CPM اور CTR گاہک کو مطلوبہ نتائج لانے کے لئے یہ اشتہارات پلیٹ فارم کی طرف سے فراہم کردہ معلومات کے ایک گہرا تجزیہ کے ساتھ مل کر میں.

ایک اور نقطہ مہم کے آغاز پر اکاؤنٹ میں لیا جانا چاہئے. ادائیگی بے نقاب یا CPM، یا شرح کے لحاظ سے کیا جا سکتا. دوسرے الفاظ میں، کسٹمر ایڈورٹائزنگ modulo ہے CPM بینر کے جوہر سمجھنا ضروری ہے - یہ ایک کلک کے لئے ایک ادائیگی نہیں ہے، لیکن صرف ایک مصنوعات کی کارکردگی کی تشہیر کے لئے

میزانی

کیا CPM ہے جب ان سے پوچھا، تم نے یہ اختیار کسی خاص اشتہار کی تاثیر کا تجزیہ میں سب سے اہم میں سے ایک ہے کا کہنا ہے کہ کر سکتے ہیں، اور اشتھاراتی بجٹ کو شمار کرتے وقت بھی ذہن میں رکھنا چاہئے. اکاؤنٹ اور مبینہ رابطوں ایڈورٹائزنگ معلومات کے ساتھ ممکنہ گاہک ہے، اور اسی طرح کی موضوعاتی توجہ کے ساتھ ایک سے زیادہ سائٹس پر بینر کی جگہ کا تعین کی قیمت کی رقم میں لے لیا. ان پیرامیٹرز کو دیکھتے ہوئے، یہ ایک خاص اشتہارات پلیٹ فارم کی کارکردگی کو شمار کرنے کے لئے اور کامیابی اشتھاراتی بجٹ میں مہارت ممکن ہے.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ur.unansea.com. Theme powered by WordPress.